Kaip pasirinkti tinkamą elektrinį dviratį?

Praktiniai patarimai ieškant tinkamo dviračio

Elektrinis dviratis arba el. dviratis - tai dviratis, prie kurio prijungtas nedidelis variklis, kad jūsų patogumui minti pedalus būtų gerokai lengviau. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir ekologiškas sprendimas, kuris yra tinkamas visiems, nesvarbu, ar esate sportininkas, ar ne. Dviratį galėsite naudoti laisvalaikiui, sportui, važiavimui į darbą ar į parduotuvę. Todėl klausiate, kaip visgi reiktų išsirinkti tinkamą elektrinį dviratį? Į kokius kriterijus reikėtų atsižvelgti? Kokios talpos bateriją ir variklio galią pasirinkti? Kokio tipo dviratį pasirinkti: miesto dviratį, kalnų ar lenktyninį dviratį? Nesijaudinkit - mes Jums padėsime! Vadovaukitės mūsų patarimais ir gudrybėmis, kad įsigytumėte geriausiai Jūsų poreikius ir biudžetą atitinkantį elektrinį dviratį.

Elektrinio dviračio pasirinkimo kriterijai

Kaip išsirinkti tinkamiausią elektrinį dviratį? Tai sudėtingas klausimas, nes rinkoje yra daugybė modelių ir kriterijų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti prieš įsigyjant elektrinį dviratį. Dabar rinkoje yra platus elektrinių dviračių, skirtų bet kokiam skoniui ir paskirčiai bei įvairiomis kainomis, pasirinkimas. Tačiau kyla klausimas, pagal kokius kriterijus reikia išsirinkti pirmąjį dviratį? Atkreipkite dėmesį, kad geriausias pasaulyje elektra varomas elektrinis dviratis nebūtinai bus Jums pats tinkamiausias.

Pirmiausia reikėtų atsižvelgti į numatomo naudojimo būdą (žygiai pėsčiomis, sportas, kelionė į darbą, apsipirkimas), naudojimo dažnumą (retkarčiais, reguliariai ar net intensyviai), taip pat į numatomų nuvažiuoti kilometrų skaičių per dieną, planuojamų tolimiausių kelionių nuotolį, reljefo sudėtingumą. Atsižvelgiant į šiuos pasirinkimus, reikia pasirinkti elektrinio dviračio parametrus, akumuliatorių, variklį ir pagalbinių priemonių tipą. Taip pat svarbūs ir priedai. Galiausiai, žinoma, reikės įvertinti biudžetą.

Toliau apžvelgiame ir paaiškiname įvairius kriterijus, į kuriuos reikia atsižvelgti.

Elektroninių dviračių parametrai: miestas, laisvalaikis ar ir viena, ir kita?

Elektriniai dviračiai gali būti įvairių tipų: miesto dviračiai, turistiniai dviračiai, mišrūs dviračiai (miesto ir turistiniai), lenktyniniai dviračiai. Taip pat galima įsigyti sulankstomą VAE versiją, kuri bus praktiškesnė bei patogesnė dviračio transportavimui.

Klausimai, kuriuos reikia užduoti renkantis elektroninį dviratį

Jūsų elektrinis dviratis turi atitikti jūsų planuojamą jo paskirtį: dviračiu kasdien važiuoti į darbą, eiti pėsčiomis, važiuoti keliu ar mišku, sportuoti ar tiesiog važiuoti į miestą (dirbti, apsipirkti ir pan.).

Ar naudosite jį kasdien, ar retkarčiais? Ar keliausite traukiniu, automobiliu, autobusu ar lėktuvu? Ar planuojate jį naudoti ilgiems atstumams? Ar planuojate važinėti tik lygiu keliu? Ar norėtumėte, jog būtų galima juo naudotis stačiose ar kalnuotose vietovėse? Ar planuojate su juo praleisti laiką, t. y. naudotis dviračiu minimaliai ar labai retai?

Atsakymai į šiuos klausimus yra svarbūs norint pereiti prie kito žingsnio: dviračio tipo arba jo geometrijos (miesto dviratis, kalnų dviratis, kalnų dviratis, lenktyninis dviratis) pasirinkimo. Kai kurie dviračiai yra skirti tik važiavimui keliais ir nebus tinkami naudoti miške, net ir retkarčiais. Kiti, atvirkščiai, puikiai tiks bekelei, bet nebus tinkami pasivažinėjimams mieste. Kai kurie elektriniai dviračiai yra sulankstomi - tai praktiška pusė, jei mėgstate dviratį į kelionę pasiimti automobilio bagažinėje. Kai kurie dviračiai yra patogesni už kitus trumpoms kelionėms, bet varginantys ilgesnėse kelionėse.

  • Kokią elektrinio dviračio konfigūraciją pasirinkti?

Pateikiame lentelę, kuri padės išsirinkti jūsų poreikius atitinkantį dviračio modelį. Toliau rasite kiekvieno dviračio tipo aprašymą.

Rekomenduojama geometrija

Miestas, lenktynės, trumpi pasivažinėjimai (ne daugiau kaip 30 min), patogumas, nereguliarus naudojimas, moteris dėvinčioms sijonus.

Miesto dviratis

Dviračiai ir ilgos sporto išvykos (> 30 min), miestas, lenktynės

Kelių dviratis

Kelionės iš namų į darbą (< 30 min)

Miesto elektrinis dviratis, kalnų elektrinis dviratis

Laisvalaikis, sportiniai pasivažinėjimai (vidutinio sunkumo ir keliais), lenktynės > 30 min

Kalnų dviratis

Sportas nelygioje ar kalnuotoje vietovėje

Dviratis su storomis padangomis

Elektrinių dviračių parametrai: kokį el. dviratį rinktis pagal paskirtį

Elektrinis dviratis skirtas miestui

Miestui skirtas dviratis visų pirma yra skirtas patogumui: patogi sėdynė, aukštas vairas, esantis arti vienas kito, kad pedalus būtų galima minti tiesiai atgal ir lengvai persikelti (todėl labai praktiška dėvint sijoną ar kostiumą), geras matomumas, suprojektuotas taip, kad prie jo būtų galima pritvirtinti patogius priedus (pavyzdžiui, bagažines, krepšius, pakabas, veidrodėlius, grandinės apsaugą, purvasaugį, integruotą apsaugą nuo vagystės).

Tai malonus dviratis trumpoms kelionėms (iki 30 min). Ilgesnėse kelionėse jis šiek tiek vargina. Be to, ant dviračio siūloma padėtis neleidžia panaudoti visų varomųjų raumenų. Taip pat, jo transmisijos sistema yra mažiau efektyvi nei kitų dviračių.

Šis dviratis idealiai tinka žmonėms, kurie ieško patogumo važiuodami dviračiu ir kurių tikslas - trumpos kelionės kelyje (apsipirkimas, trumpas pasivažinėjimas, išvykos į namus ir darbus, sekmadieninės išvykos).

Miestui skirtas dviratis siūlomas su aukštu rėmu (horizontaliu arba aukštu skersiniu) vyrams ir žemu rėmu moterims.

Elektrinio miesto dviračio privalumai

Tiesi nugara, patogi sėdėsena, lengvas pedalų mynimas, geras matomumas, idealiai tinka pagyvenusiems žmonėms, moterims vilkinčioms sijonus ar sukneles (žemas rėmas), vyrams dėvintiems kostiumus ir visiems, kurie ieško komforto be efektyvumo.

Elektrinio miesto dviračio trūkumai

Vargina ilgose kelionėse, nėra labai veiksminga.

Dirba ne visi varomieji raumenys.

Kalnų dviratis

Kalnų el. dviratis yra universalus dviratis, tinkamas važinėjimui mieste ir laisvalaikiui keliais bei takeliais. Jame siūlomas ergonomiškesnis, bet ir kietesnis nei tiesiame dviračio, balnelis. Jis turi galingesnę stabdžių sistemą. Šio dviračio padėtis šiek tiek pakrypusi, todėl jis yra aerodinamiškesnis. Prie kai kurių modelių galima pritvirtinti priedus, pavyzdžiui, bagažines, balnelius, veidrodėlius ir apsaugos nuo vagysčių įtaisus. Šis dviratis labiau tinka važiuoti į kalnus nei miesto dviratis.

Kalnų el. dviratis yra geras miestietiško ir kalnų dviračio derinys. Jis sukurtas taip, kad būtų praktiškas ir kartu užtikrintų didesnį pedalų mynimo efektyvumą, geresnę aerodinamiką ir didesnį komfortą nei miesto dviratis ilgoms kelionėms (ilgesnėms nei 30 minučių). Šis dviratis idealiai tinka trumpoms kelionėms mieste arba ilgesnėms išvykoms, važiuojant keliu ar siaurais takeliais.

Elektrinio kalnų dviračio privalumai

Jis yra efektyvesnis ir universalesnis nei paprastas dviratis. Tai geras miesto dviračio ir dviračio su storomis padangomis derinys. Idealiai tinka važinėjimui mieste ir laisvalaikio pasivaikščiojimams.

Kalnų dviračių trūkumai

Žmonėms, kurie nėra įpratę važinėti dviračiu arba yra įpratę važinėti mieste, jis gali būti šiek tiek per sportiškas (pasvirusi padėtis, kietesnis balnelis). Kalnų dviračių rėmas ne visada leidžia pridėti tam tikrų priedų (pavyzdžiui, bagažinės).

Elektrinis dviratis su storomis padangomis

Elektrinis keturratis su dantytomis padangomis yra gera pagalba ir puikiai tinka sportinėms išvykoms stačiomis vietovėmis.

Jo plačios ir dantytos padangos skirtos važiuoti bet kokiu reljefu. Tačiau jis mažiau praktiškas kelyje. Jis tinka sportininkams, kuriems reikia papildomo inventoriaus sportuojant, suteikia didelį postūmį važiuojant stačiais šlaitais, taip pat, mažiau treniruotiems, miško keliais. Važinėjimas tampa tikru malonumu tiems, kurie mėgsta važinėti kalnų dviračiais, bet nenori arba neturi jėgų didelėmis pastangomis minti pedalus.

Elektrinio ATV dviračio privalumai

Jis labai patogus važiuojant sudėtingomis atkarpomis, sniego keliais ir suteikia daugiau laisvės nei klasikinis kalnų dviratis.

Elektrinio ATV dviračio trūkumai

Dviračio svoris, jei nenorite naudotis pagalbinėmis priemonėmis, ir didesnė kaina, kurią reikia mokėti, jei norite gero nuotolio ir galingo variklio.

  • Rėmo dydis

Rėmas turėtų būti parinktas pagal jūsų dydį ir apimtis. Kiekvienas dviračių gamintojas siūlo savo prekės ženklui būdingą rėmą. Jei jūsų dydis neatitinka normos (didelis tarpkojis, palyginti su bendru dydžiu, arba atvirkščiai), paprašykite pardavėjo surasti jūsų ūgiui pritaikytą dviratį. Idealu, žinoma, būtų turėti galimybę jį išbandyti prieš perkant.

  • Sulankstomas elektrinis dviratis, kad būtų lengviau transportuoti ir laikyti.

Yra sulankstomų elektrinių dviračių. Jie užima mažiau vietos, todėl juos lengviau laikyti bute, garaže arba vežtis automobilio bagažinėje. Jie paprastai yra lengvesni.

Mūsų rekomendacijos

Olandiškas dviratis puikiai tinka ne sportiniam naudojimui, trumpoms išvykoms, pasivažinėjimams arba kai esate apsirengę apranga važiavimui mieste (sijonu, kostiumu) ar nesate įpratę važinėti dviračiu. Naudojant sportui (ne tik mieste), keliais ar takais, šis dviratis bus tinkamesnis, nes yra universalesnis. Kalnų dviratis ir lenktyninis dviratis turi būti skirtas tik sportuojantiems žmonėms, kuriems reikia pagalbos, kad galėtų nuvažiuoti toliau ar aukščiau.

Elektrinių dviračių akumuliatoriai turi 2 svarbius parametrus:

  • - Talpa: išreiškiama ampervalandėmis (Ah) arba kulonais (1 Ah = 3600 C) ir parodo elektros energijos kiekį, kurį akumuliatorius gali patiekti per vieną valandą. 10 Ah akumuliatorius gali tiekti 10 amperų per valandą arba 5 amperus per 2 valandas. Kuo didesnė talpa, tuo ilgiau veikia akumuliatorius. Trumpoms kelionėms (iki 25 km) pakanka 8 Ah. Ilgesnėms kelionėms naudokite didesnės talpos (10 Ah) akumuliatorių.
  • - Įtampa: Kuo ji didesnė, tuo daugiau galios variklis galės suteikti, kad įveiktų sunkias įkalnes. Jei dažnai važinėjate lygia vietove su retkarčiais pasitaikančiais keliais kalneliais, pakaks 24 V akumuliatoriaus. Važinėdami kalnais ir pakrantėmis, verčiau rinkitės 36 V akumuliatorių.

Didžiausia energija, kurią gali pagaminti akumuliatorius yra apskaičiuojama pagal formulę :

E (Wh) = Talpa x Įtampa

Taigi, 24 V ir 10 Ah akumuliatorius gali tiekti ne daugiau kaip 240 Wh. Toks akumuliatorius gali tiekti 240 W per 1 valandą arba 120 W per 2 valandas.

Naudojant dviračio pagalbą t maksimalų galingumą, žinant, kad variklis užfiksuotas 250 W, bus galima važiuoti beveik vieną valandą (250 W). Naudodami 50 % energijos, galėsite nuvažiuoti dvigubai didesnį atstumą, kol baigsis akumuliatoriaus pakrovimas.

Praktikoje akumuliatorių efektyvumas nėra 100 %, o veikiau 40-60 %. Taigi, autonomija bus mažesnė nei apskaičiuota aukščiau.

Mes rekomenduojame

  • - Naudojant mieste, lygumoje su keliomis įkalnėmis ir trumpesnėms nei 25 km kelionėms pakanka 24 V ir 7 arba 8 Ah akumuliatoriaus. Mažos talpos akumuliatorius taip pat bus lengvesnis, ypač pradinio lygio dviračiuose (naudojami labai sunkūs akumuliatoriai).
  • - Jei norite važiuoti ilgesniais nei 25 km maršrutais ir (arba) su įkalnėmis arba kalnų sporto išvykose, geriau naudoti 36 V ir 10 Ah ar didesnės talpos akumuliatorių.
  • - Gamintojai ne visada nurodo šias vertes, o tik akumuliatoriaus energijos talpą (Wh). Kuo ji didesnė, tuo savarankiškesnis dviratis. Geriausi dviračiai pasižymi didesne nei 400 Wh autonomija.

Panaudojimas

Min. voltažas

Min. talpa

 

Lygus kelias, ne didesnis kaip 25 km atstumas

24 V

7-8 Ah

170 wh

Atstumas > 25 km

24 V

10 Ah

240 Wh

Pakrantės

36 V

10 Ah

360 Wh

Kalnai

36 V

10-16 Ah

360 Wh

Intensyvus važiavimas

36 V

14-16 Ah

500 Wh

 

Akumuliatoriaus talpa: rekomendacijos pagal paskirtį

Elektroninio dviračio mobilumas

Elektrinio dviračio veikimo nuotolis - tai kilometrų, kuriuos galima nuvažiuoti, kol išsikraus akumuliatorius, skaičius. Jis gali svyruoti nuo 25 km iki daugiau kaip 150 km, priklausomai nuo įvairių parametrų, visų pirma:

  • - Akumuliatoriaus talpa
  • - Bendras dviratininko ir dviračio svoris
  • - Vietovės sudėtingumas (nuolydis)
  • - Naudojamos pagalbos lygis (100 %, 50 % ir t. t.)

Padangų slėgis, pavarų dėžės efektyvumas ir dangos tipas taip pat turi įtaką dviračio ridai. Taip pat reikėtų žinoti, kad akumuliatoriaus talpa su laiku ir įkrovimų skaičiumi mažėja.

Gamintojai dažnai nurodo autonomijos rodiklius, tačiau į šią vertę reikia žiūrėti atsargiai. Ji atitinka labai konkrečias sąlygas (vidutinis dviratininko svoris, važiavimas lygioje vietoje, dalinė pagalba ir t. t.). Akivaizdu, kad jei važiuosite kalnuotais keliais, važiavimo trukmė bus daug mažesnė nei važiuojant lygiais keliais. Panašiai lemiamą reikšmę turės ir pagalbinės įrangos naudojimas (kuo daugiau naudojamas variklis, tuo mažesnis bus autonomiškumas). Vis dėlto gamintojų skelbiamas nuotolio intervalas išlieka įdomus norint palyginti elektrinius dviračius tarpusavyje.

Mes rekomenduojame

Atkreipkite dėmesį į gamintojo nurodytą talpą, išreikštą Wh (galia, kurią akumuliatorius gali pagaminti per valandą), o ne į nuvažiuojamą atstumą kilometrais. Kuo ši vertė didesnė, tuo didesnis dviračio nuotolis. Didelis nuvažiuojamas atstumas yra dar svarbesnis, jei planuojate nuvažiuoti didelius atstumus (30 km ir daugiau) arba vykti į keliones su įkalnėmis.

Akumuliatorius laikomas ant rėmo arba bagažinės.

Priklausomai nuo dviračio, akumuliatorius gali būti ant dviračio rėmo (po balneliu arba ant skersinio) arba ant bagažinės. Labai sunkių akumuliatorių atveju dviračio pusiausvyra bus geresnė, jei akumuliatorius bus padėtas po balneliu. Tačiau daugumai dviračių tai neturi didelės reikšmės. Tai daugiau estetikos klausimas.

Pageidautina, kad akumuliatorius būtų išimamas

Akumuliatorius yra brangus ir sunkus komponentas. Jis sudaro 30-50 % dviračio kainos. Pageidautina, kad jis būtų nuimamas, kai dviratis stovi lauke. ELBIKE be akumuliatoriaus mažiau domins potencialų vagį. Taip pat bus lengviau transportuoti dviratį ir įkrauti akumuliatorių. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad jei su elektriniu dviračiu keliausite lėktuvu, baterijos vežtis negalėsite. Tokio tipo akumuliatorių iš tiesų draudžiama vežti registruotame ir rankiniame bagaže.

Akumuliatoriaus įkrovimo laikas

Atsižvelgiant į naudojamą technologiją, ELBIKE akumuliatorius įkraunamas per 3-7 valandas. Naujos baterijos įkraunamos per 3-4 valandas. Į šį parametrą reikėtų atsižvelgti, jei dažnai naudojate dviratį arba ketinate jį krauti mieste.

Kai kuriuose dviračiuose yra įtaisas, kuris įkrauna akumuliatorių važiuojant žemyn arba stabdant. Tai leidžia šiek tiek pailginti važiavimo autonomiją. Ši sistema šiandien vis dar yra brangi ir neefektyvi. Ji retai siūloma.

Mes rekomenduojame

Jei įmanoma, rinkitės dviratį su nuimamu akumuliatoriumi, kurio talpa yra didelė (400 Wh ar daugiau) ir kuris įkraunamas greičiau nei per 4 valandas.

Variklis ir pagalbinė įranga

  • Variklio sukimo momentas: nuo jo priklauso elektrinės pagalbos galia

Sukimo momentas - tai jėga, kurią gali suteikti variklis. Jis gali svyruoti nuo 15 iki daugiau kaip 85 Nm (niutonmetrų). Kuo jis didesnis, tuo labiau dviratis galės įveikti sunkias įkalnes arba išlaikyti dviratininko svorį nuokalnėse. Todėl šis rodiklis yra labai svarbus renkantis elektrinį dviratį.

Mes rekomenduojame

Kalnų ar pakrančių maršrutams rinkitės variklį su didžiausiu galimu sukimo momentu, ne mažesniu kaip 70 Nm. Jei to nepadarysite, įkalnėse teks ilgiau minti pedalus! Taip pat reikėtų atsižvelgti į dviratininko svorį: kuo didesnis svoris, tuo daugiau jėgos turi atiduoti variklis. Dviratininkui užtenka 15 Nm, tačiau rekomenduojame bent 30 Nm, kad važiavimas būtų komfortiškesnis.

Pagalba: lygmenys ir pradinė pagalba

Dviračiai paprastai turi nuo 3 iki 9 atramos lygių. Valdymas atliekamas pulteliu, pritvirtintu prie vairo. Dviratininkas pasirenka pagalbos lygį atsižvelgdamas į vietovės sudėtingumą arba dedamas pastangas.

Kai kurie dviračiai siūlo pagalbą startuojant: variklis gali būti įjungiamas net ir neminant pedalų, ne didesniu kaip 6 km/val. greičiu, kad būtų galima startuoti prie šviesoforų, įkalnėse arba lydint dviratį (laikant garaže, pėsčiųjų take ir t. t.).

Mes rekomenduojame

Kuo daugiau pagalbos lygių, tuo geriau: valdymas bus smulkesnis, o akumuliatorius bus naudojamas optimaliai. Užvedimo pagalba taip pat labai praktiška mieste (žibintai, užvedimas į kalną) ir laikant ar stumiant dviratį. Rekomenduojame ją naudoti.

Kiti elektrinio dviračio pasirinkimo kriterijai

Dviračio svoris

ELBIKE sveria nuo 9 iki 30 kg (vidutiniškai 20 kg). Prie dviračio svorio reikia pridėti variklio ir akumuliatoriaus svorį (nuo 5 kg aukščiausios klasės lenktyninių ar kalnų dviračių iki daugiau kaip 20 kg pradinio lygio modelių, pigūs akumuliatoriai sveria labai daug !...).

Teoriškai dviračio svoris nėra problema, nes jį kompensuoja elektrinė pagalbinė sistema. Vis dėlto, kuo sunkesnis dviratis, tuo sunkiau bus įveikti įkalnę (teks stipriau minti pedalus), nebent variklis turi gerą sukimo momentą. Sunkus dviratis taip pat sunaudos daugiau baterijos. Jį bus sunkiau valdyti (laiptai, siauri koridoriai), sandėliuoti, gabenti (traukiniu, autobusu, automobiliu...). Galiausiai, sugedus sausam akumuliatoriui, turėsite būti gerai apmokyti ir įdėti daug pastangų, kad galėtumėte važiuoti, ypač į kalnus, ir parsivežti prietaisą namo arba į artimiausią laisvą elektros lizdą!

Lengviausi elektriniai dviračiai yra ir brangiausi (variklis, akumuliatorius ir lengvi rėmai turi savo kainą). Todėl prieš įsigyjant elektrinį dviratį gerai apsvarstykite.

Mes rekomenduojame

Pasirinkite kuo lengvesnį dviratį, kad jo veikimo autonomija būtų optimali ir galėtumėte važiuoti net išsikrovus akumuliatoriui. Taip pat bus lengviau jį transportuoti ir laikyti. Jei jūsų biudžetas ribotas, pirmenybę teikite kitiems priedams (ypač akumuliatoriui, varikliui, greičiams, stabdžių sistemai).

Rėmas

Priklausomai nuo dviračio tipo ir naudojimo būdo, galima rinktis plieninius, aliumininius arba anglies pluošto rėmus.

  • - Plieninis rėmas: Dėl technologijų, leidžiančių išgauti lengvus rėmus, jis yra tvirtas ir kartu lankstesnis nei aliuminis. Jis atsparus smūgiams. Tinka žygiams pėsčiomis, žygiams pėsčiomis, važinėjimui kalnų dviračiais.
  • - Aliuminio rėmas: labiausiai paplitęs. Jis lengvas ir nerūdija. Tačiau jis yra standus (labiau nei plienas), todėl mažiau atsparus smūgiams nei plieniniai rėmai.
  • - Anglies pluošto rėmas: brangesnis už kitas medžiagas, atsparus smūgiams, lengvas, bet kartais šiek tiek per lankstus. Jis siūlomas didelio našumo lenktyniniams dviračiams, kai svarbus kriterijus yra dviračio svoris.

Suvestinė lentelė

Čia pateikiama pagrindinių elektrinio dviračio pasirinkimo kriterijų santrauka ir mūsų rekomendacijos pagal numatytą paskirtį. Į šią lentelę įtraukti ne visi pirmiau išvardyti kriterijai.

Funkcija

Rekomendacija

Dviračių modelių geometrija

Miesto elektrinis dviratis: kelionėms mieste, apsipirkti, į namus ir į darbą, patogus, praktiškas važiuoti moterims apsirengusiomis sijonais arba vyrams dėvintiems kostiumus.

Kalnų e. dviratis: įvairios paskirties, miestui ir darbui, pasivaikščiojimams takais ir keliais, vidutinio sunkumo sportinėms išvykoms.

Dviratis su storomis padangomis: sportinės išvykos, bekelė, kalnai ir miškai, žygiai pėsčiomis.

Kaina

Pradinės klasės (iki 800 eurų) minimali kokybė, sunkus dviratis, mažas nuotolis, didesnės techninės priežiūros išlaidos, minimalus komfortas. Skirtas mažam biudžetui, vaikams, miestui ir apsipirkimui.

Vidutinės klasės (nuo 800 iki 3000 €) dauguma VAE. Ne mažiau kaip 1500 € už kokybišką dviratį. Akumuliatorius ir variklis (svoris, galia, kokybė) priklauso nuo mokamos kainos (nuo 3000 iki 6000 €): patikimi ir patogūs, aukštos kokybės dviračiai. Tiek mažiausiai reikia mokėti už kokybiškus kalnų ir lenktyninius dviračius bei greitaeigius dviračius.

Labai aukštos klasės (nuo 6000 €) už kokybiškus, ypač kalnų ir lenktyninius dviračius.

Baterija

Švinas: ekonomiškas, bet labai sunkus (2,5-5 kartus sunkesnis už kitas baterijas), teršiantis aplinką, trumpas tarnavimo laikas. Naudojamas pigiuose dviračiuose.

Ni-Mh : kaina ir vidutinis svoris, kenčia nuo atminties efekto.

Li-Ion : kaina ir vidutinis svoris, nėra atminties efekto, labai paplitę, efektyvūs, geras kompromisas.

LiPo : Lengvas (5 kartus lengvesnis už šviną), efektyvus, ilgaamžis, bet brangus. Idealus dabar.

 

Pageidautina rinktis LiPo akumuliatorių. Pageidautina nuimamas akumuliatorius (lengvas įkrovimas, dviračio apsauga)

Autonomija ir akumuliatorius

Jei įmanoma, pirmenybę teikite dviračiui su ilga autonomine sistema. Miestas, lenktynės, trumpos kelionės: Užtenka 150 Wh, 24 V, 7-8 Ah

Trasos su nuokalnėmis, didelis dviratininko svoris: 36 V akumuliatorius

Ilgos kelionės: pageidautina 14 Ah ar daugiau

Kalnai ir pakrantės: 36 V

Didelė autonomija: mažiausiai 400 Wh

Variklio sukimo momentas

Nuo 15 Nm iki daugiau kaip 85 Nm. Kuo didesnis dviratis, tuo lengviau įveikti įkalnes.

Skirtas sportinėms išvykoms, važinėjimui kalnų dviračiais, stačioms įkalnėms, perėjoms: Ne mažiau kaip 70 Nm

Mieste, lygumoje: pakanka 30 Nm

Pagalbos teikimo tipas

Kad būtų užtikrintas optimalus komfortas, rekomenduojame naudoti laipsnišką alkūninio mechanizmo pagalbą. Priešingu atveju, miestui ir trumpoms kelionėms arba atsitiktiniam naudojimui užteks "viskas arba nieko" pagalbos pavaros.

Papildomas patogumas - papildoma starto pagalba.

Dviračio svoris

Jei įmanoma, pirmenybę teikite lengvam dviračiui, kad galėtumėte minti pedalus, kai akumuliatorius išsikraus. 20 kg sveriantis miesto dviratis, 10-13 kg sveriantis lenktyninis dviratis. Jei biudžetas neleidžia, venkite labai sunkių dviračių ir panaudokite savo biudžetą kitiems priedams ir dalims (visų pirma akumuliatoriui, pagalbinių priemonių tipui).

Greitis

Pageidautina integruoti į miesto dviratį, VTC ir VTT, naudojamą pusiausvyrai. Kalnų dviračiams, naudojamiems sportinėms išvykoms ir lenktyniniams dviračiams, skirtas perjungiklis.

Rėmas

Aliuminis arba plienas apskritai labai puikiai tinka. Plienas yra tvirtesnis ir lankstesnis. Dėl našumo, svorio ir tvirtumo, karbono rėmas su sąlyga, kad išbandysite jį, jei jūs nesate prie jo įpratę.

Stabdžiai

Pirmenybė teikiama diskams, išskyrus keturračio motociklo, naudojamo ekstremalesnėms išvykoms.

Priedai

Patikrinkite, ar viskas, ko reikia pagal numatytą paskirtį (apsipirkti, vežti vaiką, išvažiuoti bet kokiu oru, stovėti lauke, naudoti naktį ir t. t.) ir ar prireikus ant dviračio galima sumontuoti trūkstamus priedus (bagažinę, krepšius, purvasaugius, apšvietimą, vežimėlį, apsaugą nuo vagystės ir t. t.).

Pagrindinių savybių santrauka ir rekomendacijos, kaip pasirinkti tinkamą elektroninį dviratį.

Grįžti į tinklaraštį