Grąžinimai ir Kompensacijos

Visi mūsų svetainėje įsigyti produktai turi atitikti šias sąlygas, kad būtų galima juos grąžinti arba pakeisti.

1. UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS

Prieš išsiuntimą :

Galite atšaukti užsakymą, jei jis dar neišvežtas iš mūsų sandėlio, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi info@elbike.lt ir paprašykite atšaukti užsakymą.

Po išsiuntimo:

Norėdamas prašyti atšaukti užsakymą po to, kai jis buvo išsiųstas (įskaitant atvejus, kai siuntinys atmetamas ir grąžinamas toks, koks buvo pristatytas), klientas turi sumokėti 10 % apdorojimo mokestį. Klientas taip pat turi padengti 100 EUR grąžinimo siuntimo išlaidas.

"ELBIKE" pateiks grąžinimo pristatymo etiketę, o paskirtas vežėjas paims grąžinamą siuntą. Klientas taip pat gali pasirinkti savarankišką grąžinimą arba pats pasirūpinti grąžinimo siunta.

Atkreipkite dėmesį:

Jei klientas nusprendė pats pasirūpinti siuntos grąžinimu ir prašymą patvirtino ELBIKE klientų aptarnavimo komanda, klientas yra atsakingas už siuntimo saugumą ir sėkmingą grąžinimą. Klientas turi pasirinkti siuntos patvirtinimo parašu paslaugą ir mes primygtinai rekomenduojame papildomai apdrausti grąžinamą siuntą. ELBIKE neatsako už kliento organizuotos siuntos sugadinimą, praradimą ar kitokį nelaimingą atsitikimą.

Dėl užsakymo atšaukimo klientas turi rašyti el. paštu ELBIKE klientų aptarnavimo komandai. Patvirtinus užsakymo atšaukimo prašymą, ELBIKE išsiųs klientui pranešimą apie užsakymo atšaukimą. Negavęs pranešimo, klientas neturi siųsti ELBIKE grąžinamos siuntos. ELBIKE atmes visas siuntas be planuoto atvykimo, o klientas atsako už bet kokį susijusį mokestį ar nuostolius.

2. UŽSAKYMO PAKEITIMAS

Norėdami pakeisti užsakymą, kol klientas jo negavo, vadovaukitės mūsų pristatymo taisyklėmis.

Negalime keisti užsakymo po to, kai klientas jį gavo. Klientas gali pateikti naują užsakymą ir grąžinti pradiniame užsakyme nurodytus gaminius iš anksto susisiekęs su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.

Visi grąžinimo prašymai turi atitikti mūsų grąžinimo politiką ir gauti išankstinį mūsų klientų aptarnavimo komandos patvirtinimą el. paštu. Apdorojimo mokesčio gali būti išvengta, jei gaminys grąžinamas dėl užsakymo pakeitimo, t. y. klientas pateikė naują užsakymą su didesne arba panašia dolerio suma, kurioje yra grąžinamas (-i) gaminys (-iai). Jei klientas nepateikia naujo užsakymo arba bendra suma yra gerokai mažesnė už pradinį užsakymą, iš visos grąžintinos sumos bus išskaičiuotas 10 % pradinio užsakymo vertės tvarkymo mokestis.

3. MODELIO PAKEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

Nemokamas pakeitimas: Klientai gali atsisakyti pakuotės dėl reikšmingos transportavimo žalos (turinčios įtakos naudojimui) arba kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių per 14 dienų nuo pakuotės gavimo dėl trūkstamų ir labai sugadintų dalių ar kitų su kokybe susijusių problemų. Mūsų klientų aptarnavimo komanda padės pasirūpinti pakeitimu.

Kad geriau suprastume problemą ir galėtume ją veiksmingai išspręsti, nuotraukos ir (arba) vaizdo įrašai yra PRIVALOMI kaip įrodymai.

*Kritiškai pažeistų daiktų apibrėžimas: pagrindinė gaminio struktūra yra akivaizdžiai deformuota ir turi bet kokį poveikį jo įprastoms funkcijoms.

Pastaba: toliau išvardyti atvejai bus laikomi įprastais ir jiems nebus taikoma nemokamo pakeitimo ar grąžinimo politika:

  1. A) Nedideli išorinės pakuotės pažeidimai.
    B) Nedideli gaminio įbrėžimai ar dažų nubyrėjimas.
    C) Detalių pažeidimai arba dalių susidėvėjimas po pernelyg intensyvaus naudojimo.
    D) Dalių arba dėvimų dalių pažeidimai po tam tikro naudojimo tam tikrą laiką arba tam tikrą skaičių kartų.

Dėl su kokybe nesusijusių klausimų:

Grąžinimas per 14 dienų: klientas gali paprašyti pakeisti arba grąžinti gaminį per 14 dienų nuo jo gavimo. Bus taikomas 10 % apdorojimo mokestis (10 % pirkimo kainos).

Naudotų daiktų grąžinti negalima.

"ELBIKE" pateiks grąžinimo pristatymo etiketę, o paskirtas vežėjas paims grąžinamą siuntą. Klientas taip pat gali pasirinkti savarankišką grąžinimą arba pats pasirūpinti grąžinimo siunta.

Pastaba: Kad prekę būtų galima grąžinti, ji turi būti tokios pat būklės, kokios ją gavote, nedėvėta arba nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Taip pat reikės pirkimo čekio arba pirkimo įrodymo. Jei, deja, praradote originalią pakuotę, už naują pakuotę mums galite sumokėti maždaug 150 EUR. PRIMYGTINAI REKOMENDUOJAME ORIGINALIĄ PAKUOTĘ SAUGOTI 14 DIENŲ NUO JŲ GAVIMO.

NEGRĄŽINAMI DAIKTAI YRA ŠIE, BET NEAPSIRIBOJANT:

  1. A) Madinga apranga (šalmas, marškinėliai ir pan.)
    B) Visi aksesuarai
    C) Specialūs užsakymai

Kokybės klausimai Grąžinimas:

Jei per šį laikotarpį kils kokių nors kokybės problemų, padarysime viską, kad suteiktume jums remonto ir garantinio aptarnavimo paslaugas.

A). Per 14 dienų (kai gaunate pakuotę) nekokybiškus gaminius galima grąžinti arba pakeisti nemokamai.

B). Daugiau nei 14 dienų (kai gaunate siuntą)

Grąžinimai nepriimami, galime padėti pataisyti sugedusius gaminius; Klientų prašome išsaugoti dėžutę grąžinimo laikotarpiu. Jei nėra išorinės dėžutės, skirtos gaminiui grąžinti, ir tai turi įtakos antriniam gaminio pardavimui, dėl ypatingo gaminio pobūdžio negalėsite pasinaudoti grąžinimo politika.

Kokybės klausimai Kompensavimas

Pastaba: Klientų prašoma pasilikti dėžutę grąžinimo laikotarpiu. Jei nėra išorinės dėžutės, skirtos produktui grąžinti, ir tai turi įtakos antriniam produkto pardavimui, dėl ypatingo produkto pobūdžio negalėsite pasinaudoti grąžinimo politika.

4. GRĄŽINIMAS

Kai mūsų sandėlis gaus grąžintą (-us) gaminį (-ius) ir patikrins, ar jis (jie) atitinka grąžinimo sąlygas, išskaičiuosime visus taikomus mokesčius ir išsiųsime likusią grąžinimo sumą pagal kliento pradinį mokėjimo būdą.

Klientai raginami kreiptis į savo kredito kortelių bendrovę ir (arba) banką, jei po dviejų dienų nuo grąžinimo į sąskaitą nebuvo pervesta pinigų suma. Vėlavimų gali pasitaikyti dėl skirtingų lėšų pervedimo procedūrų skirtingose finansų įstaigose. Jei po dešimties darbo dienų klientas negavo grąžinamos sumos, susisiekite su mumis el. paštu info@elbike.lt.

GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS - PAAIŠKINTA

Patogumo ir klientų pasitenkinimo sąskaita siūlome nemokamą pristatymą užsakant mūsų gaminius.

Tačiau siuntimas iš tikrųjų nėra nemokamas. Elbike.lt padengia siuntimo išlaidas ir už jas sumoka. Tai reiškia, kad į prekių grąžinimą žiūrime labai rimtai. 1 elektrinio dviračio (baterijos gaminio) siuntimas gali kainuoti iki 100 eurų už vieną kelionę.

Kitų grąžintų produktų neparduodame. Grąžinami produktai reikalauja daug darbo, be to, turime patikrinti visą grąžinamą dviratį iš vidaus ir iš išorės. Tai neapima visų tų varginančių remonto ar paslaugų išlaidų.

Šių papildomų mokesčių iš jūsų neimsime, nes mūsų tikslas - teikti aukščiausio lygio klientų aptarnavimą ir pagalbą. Siekdami išlikti sąžiningi jūsų ir mūsų atžvilgiu, prašome tik padengti trečiųjų šalių patirtas išlaidas, pavyzdžiui, siuntimo ir pakuotės tvarkymo išlaidas, susijusias su grąžinimu. (jei nuspręsite grąžinti / pakeisti prekę).

Būkite sąžiningi mūsų atžvilgiu. Esame tik žmonės, kurie dirba užkulisiuose ir visą parą. Nuoširdžiai stengiamės gerai aptarnauti kiekvieną keleivį. Mums labai svarbus jūsų pasitenkinimas ir pasitikėjimas.